יום ראשון

וידוי גלישה אישי - מועדון הגלישה הישראלי

וידוי גלישה אישי

ואני חשבתי שאני אמיץ לפני שנכנסתי למרכז ההדרכה הזה
"אולי מצנח רחיפה נשמע לכם כספורט מטורף אבל עם מעט מידע תגלו שזהו ספורט בטוח" כך היה כתוב בעלון שקראתי אצל אחד החברים שלי.
רחיפה מהווה ספורט אתגרי כאשר המוצנח קשור ברתמה מיוחדת ומלווה במדריך מקצועי שצמוד אילו.
מפרט איכותי, שמירה על מגבלות טיסה, צילום תוך כדי דאייה.
מה כבר יכולות להיות  הסכנות בטיסה שכזו?
עד כאן הכל נשמע סביר במיוחד לאדם כמוני שספורט אתגרי זה משהו שאני מתעסק בו בחיי היום יום שלי.
ולמרבה הפלא שכבר הגעתי הרגשתי רעד ברגלים, חבל שלא צירפתי אליי את ארנון זה היה שונה, אני מסתכל מהמקום שבו אני עומד למטה אל התהום הפרושה לפני ומת לבורח.
טוב אני גבר, אז שיחקתי אותה אמיץ ועליתי יחד עם המדריך יורם שקשר אותי ברתמה המיוחדת ונצמד אליי מעט קרוב מידי לטעמי.
מתחילים, הוא צועק כי שי רוח חזקה. שמע ישראל אני לוחש והרגליים מתנתקות מהאדמה ואני באוויר.
ביצוע מרשים ,מצד אחד הוא שט משוך ובמהירות גבוהה ומצד שני הקרבה לצידי הקירות ולאדמה מעורר התרגשות. ואני מרגיש שזה משהו שלא חוייתי עדיין ואותי מאוד קשה לרגש.
הגענו חזרה לקרקע אני מודה זו הייתה אחת החווית המסעירות שיצא לי לחוות בשנים האחרונות. ספורט אתגרי או לא רחיפה באוויר זה משהו שונה לגמרי ממה שיצא לי לנסות עד כעשיו.
פתאום אני קולט שאני לא מעוניין בפעם אחת ודי אז אני שואל את יורם
תגיד אפשר להיות מדריך כמוך? יורם מחייך ואמר לי שזה לוקח קצת זמן ללמוד לדאות ועוד זמן ללמוד להיות מלווה של אנשים אחרים.
טוב מעולם לא הייתי כזה שזמן מרתיע אותו.
איפה נרשמים? אני שואל והוא שוב מחייך התמכרת אה?
הנה שם המשרד תפנה לאודי הוא יתן לך את כל הפרטים.
הקורס הבא במצנחי רחיפה מתחיל ממש עוד מעט. בהצלחה הוא אומר והולך לו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

udi.doron@gmail.com